Графік
онлайн-презентацій авторських концепцій підручників
Дата, час | Назви підручників |
16.02.2022 14:00 | «Українська мова» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти; |
17.02.2022 14:00 | «Українська література» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти; «Зарубіжна література» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти; «Література (українська та зарубіжна)» підручник інтегрованого курсу для 5 класу закладів загальної середньої освіти (у 2-х частинах) |
18.02.2022 14:00 | «Англійська мова (5-й рік навчання )» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом); «Англійська мова (1-й рік навчання )» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом); |
21.02.2022 14:00 | «Математика» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти |
21.02.2022 17:00 | «Мистецтво» підручник інтегрованого курсу для 5 класу закладів загальної середньої освіти |
22.02.2022 14:00 | «Вступ до історії України та громадянської освіти» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти; «Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти» підручник інтегрованого курсу для 5 класу закладів загальної середньої освіти; «Досліджуємо історію і суспільство» підручник інтегрованого курсу для 5 класу закладів загальної середньої освіти |
23.02.2022 14:00 | «Пізнаємо природу» підручник інтегрованого курсу для 5 класу закладів загальної середньої освіти; «Природничі науки» підручник інтегрованого курсу для 5 класу закладів загальної середньої освіти; «Довкілля» підручник інтегрованого курсу для 5 класу закладів загальної середньої освіти |
24.02.2022 14:00 | «Здоров’я, безпека та добробут» підручник інтегрованого курсу для 5 класу закладів загальної середньої освіти; «Етика» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти; «Вчимося жити разом» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти |
24.02.2022 17:00 | «Інформатика» підручник для 5 класу закладів загальної середньої осві |
Немає коментарів:
Дописати коментар